20 April

Hejsan!
Har nyss lagt mig i sängen och lyssnar på musik.
Idag hade vi håltimme vid lunchen så jag jessica och karlie drog hem till karlie och käkade äckliga(soriii) våfflor och myste, sen tillbaka till skolan. Sen åkte vi vidare till stan med Linn och jag mötte upp tjejen som sålde Conversen till mig, 3 st par för 650:-, rättså sjukt billigt.
Sen mötte vi upp Oscar så drog vi vidare till Linns place och gjorde tortillas, Michan kom även med på ett hörn. Vi garvade ihjäl oss åt oscars smygisgarv, sen mös vi till Dating in the dark sen chillade vi vidare till bussen.
Djurgården tog 3 poäng idag i Allsvenskan, mycket nice, Imorgon ska jag och Empo till Oscar och kolla Final 4 på tvn, sakna kafferepen♥
Ska nog ut och springa innan skolan imorgon, puss!


kattungarna har öppnat ögonen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0