AQUASENSATION

Yo foks!
Vaknade upp quite early@Daddys place. Gick ut och satte mig på altanen i det underbara vädret. Sverige, enda landet som kan ha Årets alla väder på en dag. Katterna gjorde mig sällskap, sedan gick jag in och fixade brassfrukost och väckte resten av family. Patte va ute och festade inatt så hon fick sova vidare.
Sitter i skrivande stund och leker med kattungarna, dem måste bli vana vid människor så fort som möjligt eftersom dom ska säljas om drygt 2 månader... :(
Ikväll blir det en riktig jävla grabbkväll inkl. mig&karlie, DIF-HV71 Final 6 spelas i Hovet ikväll, självklart sitter vi bänkade framför TVn med ett gäng sköna stereotyper LOL'd. Morsan är inte så taggad på det men, w/e.
Vi har 3 generationer katter hemma hos oss, Alsambra(Mormor/Mor) Suz(Dotter/Mamma) & Kattungarna(Avkomma/Barnbarn) hehe :PPppPPpP Så mysiga nu slickar en mig under foten, tror det är Missy E.
Vi hörs senare! Tjollahopp

En varm dag i September, 5 September, för att vara exakt. The day of my Life♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0