Att göRa stan

Yo Bloggah!
Sitter och kyler lite i soffan. Kom hem från stan för typ 30 min sen.
Träffade Elin,Jessica&Lovisa. Jag ellie och Lovisa gick och solade, typ köpte nån vaniljkräm innan som luktade skitgott som skulle göra så färgen höll längre. Efter det gick vi till Åhléns och Lovisa köpte solpuder, sen vidare till Max och käka.
Sen gick vi runt lite, sen hem. Sprang till bussen, sen när jag skulle kliva av så kliver det av en asläskig negress(folk tar illa upp om jag skulle skriva nåt annat, och nej jag är verkligen inte rasist) och jag ställde mig och väntade på pappa så följde han efter mig massa, fett läskig :s
Nu ska jag gå och leta nåt att äta, TJES!

haha ellie fick en extra bh :D


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha så fint!

2010-04-05 @ 19:04:51
URL: http://elinemeliia.blogg.se/
Postat av: carolina

shit dorman , det var det värsta jag sätt :O

2010-04-07 @ 17:40:07
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0