EpiC tjalol

Yoo!
Kom hem från Jessica för några minuter sen. Sitter och prata med Bastian, han är tung förfan.
Igår hände inget speciellt men jag och Jessica hade kul ändå, va med Oscar&Marcus ett tag, sen drog dom och vi träffade Angelo en stund.
Sen drog vi hem till pessan och sov göött. Vi vaknade typ 7 ggr mellan 4-9 på morgonen och va flummisar. Sen gick vi upp typ 12 och gjorde pizza och kollade på Luftslottet som sprängdes, mycket kul. Sen tog vi en prommis till mig.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer ska iaf bleka utväxten och sätta i det sista av löshåret, tur att man har två frisörer i ett hus, OCH EN FRISERSALONG heheheh. a tjalol
Tror Jenny skulle bleka min utväxt, vågar jag? hm..
Nu ska Bastian&jag duscha, ses? OK

ut och flyg med dig din höna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0