Hurtigbulle

Yoo! SpringarN her!
Kom nyss ut ur badet, sååå skönt. Innan det sprang jag en kooort sträcka men men, måste mjukstarta nu. Jag, Johanna Epic(Ullis) Andersson har tagit tag i mitt liv :) :):):):):):):) 
Beach 2lax10 here I come!
Endorfiner gör susen verkligen, har lagt upp ett litet schema eheheheh springa 2 gånger i veckan och nu tror jag fan att detta kan funka, har ju redan bestämt mig men en annan grej och det har hitills funkat bra!
Igår bestämde vi i 9b vad vi skulle va på Spexfotot imorgon, alla var inte helt överrens om grejen men jaja..  Fildelning&pirater, think logical. Så jag Lolli, Elin & Emmp började pyssla ihop skyltar osv idag på lektionerna haha, så sköna :D
Ska börja leta upp piratkläder, inte det enklaste menmen..

Ses i vassen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0