MM..MY LIFE

ePic här!

Imorgon gäller det! Valborg såklart, och jag har planerat min dag in i minsta detalj! Gr8!
Redan Kl 9 är Moët med oss, sounds good ha? Sedan drar vi ut på stan och njuter av det fina vädret(förhoppningsvis!). Sen åker jag Michan&Emelie till Willy's för att inventera varor, ja i hela 4 timmar ska vi hålla på och räkna varor.. Men vi får 100kr/timme! :>
Sen åker vi hem och fixar oss och käkar, sen hem till Sofi där brudarna väntar, och sedan gör vi Valborg på vårat sätt!
Ni vet väl att Valborg börjar firas redan idag, med Kvalborg, och det är bara i Uppsala.

Idag hade vi Volleyboll-turnering i skolan, laget jag var med i vann.. Gal2! Sen åkte jag hem och städade hela mitt rum fett fint :>
heido hörs imorgon quite early


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0