One night

Hell yeah hejhej!
Somnade typ fett sent idag, vaknade vid 12. Klädde på mig och drog en hem till Empo, saknade älsk.
Vi fixade oss och dräggade sönder, sen vidare till tåget som tog oss mot stan. Mötte upp Ellen Linn & Jessica på Waynes. Sen strosade vi runt lite (hahahaha strosa trosa ;PPppP) Sen gick jag och Emelie till cupido med Emma och Frida dromisar, åt och skrattade och daskade. Mys. Sen gick vi runt och vi hamnade på Lustgården, jag provade en korsett som kassörskan tyckte jag skulle köpa, "Ohh Hola!!" HAHAHAHA söt. Sen vidare till Stadsbiblioteket och daska, skulle göra en kupp mot biblan och gå in och skrika men vi gjorde inte det, för det var för gangster för oss.
Tror jag åker till en vän ikväll hAHHAH.. Får se :)
Imorgon dormar jag mig till Vilhelmina iaf, döpa Thor ;D F1 sött.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0