TAGGBOLLAR

Godmorgon!
Sitter nyvaken med ett stycke värsting och Andrea, ett stycke värsting har stora tuttar en ledtråd ;PpPPp
Igår var en bra kväll, det började med att jag och Deutt tog oss in till stan för lite business, trådigt kul. Sen träffade vi Elsa&Emma, det va kul. Sen skulle jag A&E ta oss hem men det var inte lätt.. Vi kommer springades till Nya Stationen(WB Arlanda :s) och när vi kommer inspringades så står vi bara och gapar, det var fan skyltar överallt och vårat tåg skulle gå om typ 1 min, vi såg dock inte dörren på andra sidan där vårat tåg stog inne så vi sprang underjorden och letade, sen så kom vi upp på spåren längst bort och jag börjar att springa mot tåget som står inne, mesarna Emma och Andrea stog kvar och blängde :S jag fortsatte min resa själv till dörren på tåget, smockfullt, och ber konduktören att vänta, hon va mensig och ville inte.. Så efter 2 sek kommer emma och andrea uppspringades på spåret och precis då stängs dörren. Där står vi och har fått en enda bild av nya stationen, vi va fett arga :@ Sen kom en tant och ville att vi skulle fylla i blanketter om nya stationen, så klagade vi på Sushi stället också.

När jag och A kom hem började vi rusta upp för grillningen, packa ryggsäckar och ketchup och välbehövliga saker. Så begav vi oss ut i den stora stygga världen med cyklarna, ett stopp på konsum satt fint. När vi kom fram till Tipptoppen så gjorde vi upp eld, ställde fram maten och dansade. Helt lyckliga ;PPpppPp
Sen efter 1 timmer började vi grilla, och sen kom en Oscar som hade skittråkigt och tog nästa tåg hem. Då var det bara vi två igen. Men sen kom en Erik Melin också, då var det fett mörkt och man såg ingeting, endast elden lös, och efter det kom Ett stycke värsting igen och vi packade ihop vårat läger och jag lämnade Erik vid bussen.
Sen åkte vi hem och sov.

Idag ska jag dega, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0