KULT

Tjänna, har inte rört mig en cm från platsen jag låg på för typ exakt 2 timmar sen (Inte 5 timmar sen heller). Skitsamma jag har jättetråkigt, jättehungrig och jättearg. Hatar Lördagar. Jag älskar att det är höst ute, så jävla underbart. Eller. Måste gå och kolla mig i spegeln och se om jag har blivit Vresig Tant, 89år.
Vart fan tog Johanna vägen? Mitt liv vet jag att jag glömde på balkongen i Turkiet (Planerar att åka tillbaka och hämta det nästa sommar btw) men har jag glömt mig själv nu också? Jävla Sweet 16 pajaser alltså, ska personligen skriva klagobrev till Dj Banan eller vad han nu hette. Sen ska jag dricka fanta&rosé. *joke*

MAMMA SER DU? MITT LIV LIGGER DÄR JAG MÅSTE TILLBAKA OCH HÄMTA DET!


UPDATE: fel balkong, ska va den under................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0