2 GOOD 4 ME

Hook me up, take your class in your ass.
Tjatja! Nyss hemkommen från stan. Var där med Empo Adus och Elin, köpte donken satte oss vid ån och goffade. Gott som vanligt, billigt är fan godare. 29:- för ett Big Mac&Co ;P
Sen skulle Ellie gå och ta pass då gick jag E&A till Skank och hittade lite stuffs, sk8 ftw!
Ska köpa jackan när mamma ger mig pengar, redigt snäll jacka.
Hade NO-Nationellt idag också, gick ju som det gick, lite snett åt helvete men jag tror jag klarar mig. Imorgon har vi svenskprov, det kommer gå käpprätt åt helvete iaf, om litteratur och romantiken, nah så gulligt!
Har lite planer för helgen, ta't lugnt och chilla med kossorna.
BYE CYA GLHF!

Så blev katten en hund. Hookade up Zigge med en ny frilla, sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0