/800DEGREES

Yo, springer runt och utför ärenden i huset naken för att det är så j**la varmt. Imorgon bär det av till Laffsen med Kalle,Ferm och Jeezy mfl för bad, grillning och party. azm. Det skulle tydligen va pappahelg också men vadfan palla det. Får se hur det blir med den saken. Annars då? Jo jag mår fan skitbra förutom att jag är sjuk med vadfan gör det. Fick nyss ett glädjande sms från Bellis som undrade om jag hade lurre att träffa henne och Jempi nångång i helgen och köra vp vid bryggan, självklart. Var typ 100 år sedan jag träffade sockerbitarna. AZM!
FAN! vad det är jobbigt att morsan är hemma, tjat 247. SÅ JÄVLA BITTER MAMMA.
shoz.

En trevlig dag, mitt id,bankkort osv ville ta ett bad, så jag fick hoppa i Fyrisån. FRESH
cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0