/GAL3

Hej hej hej hej hej hej hej HEJ!
Vaknade typ 3 idag, aldrig sovit så länge i hela mitt liv.
kvällen igår började med att jag elin och emmp satte igång och lekte mästerkockar, gich hyffsat. Grillade jävla kebabkorvar som jag tror jag är magsjuk av elle nåt..
Sen åt vi helt själva för att marcus och oscar va så sega. Vid 10 kom Oscar,Marcus,Totte,John och Grape.
Vi chillade ettag på altanen, sen började vi ge oss ut på "äventyr", drog till en fest och träffade Jenny utanför, kom lite folk utanför huset och en idiot som trodde han va Brad Pitt elle nåt, snusk. Vi drog vidare till busshållsplatsen med lenny och carl, snusket följde efter och vi satte honom på plats. han drog från våran hüüd BRE!
Max blev nästa stopp sen träffade vi alla 93or från hela storvreta och jag åkte med dom hem till storvreta sen slaggade jag. k bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0