GOAL, HUH?

"shh,shh.. Feel good"
Hej mina fina! Hur mår ni idag då?
Själv mår jag helt ok, jätte trött bara. Solen lyser rätt in i mina ögon och jag är på menshumör.
Tillbringade hela dagen men Jessi, typ alla var borta från skolan idag, no idea actually. Men vi tog det lugnt hela dagen och på idrotten kopplade vi in J's iPod till högtalarna och dunkade tysk-partymusik. Gal2 niz!
Fick VG på mitt engelskprov också, som pricken över i:et.
Sen gick jag och J hem och åt resten av kladdkakan :> Måste ut och springa snarast.
Nu kom mamma och förstörde inspirationen igen hehe, imorgon har vi NO-nationella.. Tjockt oniz.
Jenny dom sjunger "Alle atzen sing"
Hörs..


Kommentarer
Postat av: jessica

Hejsan! Jo tackar som frågar, jag mår väldigt bra faktiskt. Förutom att det är No-nationella imorgon. Det känns inte helt ok på den fronten. Men livet rullar vidare, visst? Det har jag hört i alla fall. Eller ja, ska jag vara ärlig. Min mamma sa det till mig. Känner mig dock lite trött men ska kolla igenom biologi boken på en fem minuter så där, eftersom det inte är så många sidor. Nämen oj det var 384 sidor. Så det blir nog mer en fem mintuter. Men ska dra då. Hejdå. Eller juste, hur mår du själv?

2010-05-04 @ 19:58:34
URL: http://eklundjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0