/STHLM

Yo brothers!
I detta inlägget berättar jag om igår. Vaknade runt 9 med Ellie bredvid mig, hon sov fett skönt. Jag drog upp och drack grönt te och fixade mig lite, smsade Emmpi och kollade att hon var vaken. Sen kom hon hit, så drog vi 3 till tåget resp. buss. Elin hem till sig. Och otur som vi hade började det dugga och luften var helt tjock och dimmig och blä, så mitt hår blev krulligt så fick sätta upp sidorna till en fake-sidecut och såg ut som en lebb.
Tog upptåget till U-väsby och tog pendeln därifrån till T-centralen. Dennis hade lite bråttom så han va fett seg, jag och Emmp cruisade runt på egen hand och hamnade vid Fontänen på Sergels, där satt vi på en bänk i typ 1 h. Sen kommer han och hans coole kompis Filip på varsin bräda, vi taggar direkt till Medis och där käkar vi kebab som Filip sa va Stockholms godaste kebabställe, MEN inget slår Uppsala. (Kebabhouse) Sen går vi vidare till en skejtpark eller nåt och där sätter vi oss medans Dens och Filip börjar åka, sen kommer en 10åring och stjärtar dom därifrån, han ägde skitN ur dom :D:D Fast dom va grymma dom med. Sen åkte vi till nåt annat ställe och dom skejtade där med, sen till Waynes och då hade klockan hunnit bli ca 18:00, tog varsin Chailatte och chillade gal3. Sen följde vi med dom och käkade och så kom Anel också. Sen drog vi hem. Mycket trevlig dag!
Sen sov jag hos Emmp och kollade på American History X
Tack för dagen, ni är bäst ♥

cool iranie och jugoslav(?)..

en duckie(split?) hhahahaahha

du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0