TIL' I DROP

yo, katternas pappa här!
Dricker grönt te, som vanligt. Tur att det är koffeinfritt annars skulle jag ligga fiskdöd på golvet.
Om idag. Hade svenskprov som gick oerhört bra, sen kommer vi till engelska muntliga, höll på att skämmas ihjäl. Var så trött så jag pratade svenska de få gångerna jag pratade, sa typ 1 ord på engelska. Dennis nästa gång får du köra privatlektion med mig :(
Så nu tror Majken är jag är en invalid säl som inte kan prata engelska trots att vi har haft engelska sen trean. Kunde inte ens drömma om att det skulle gå så dåligt :s
Hittar inget ljus i min vardag när vädret är såhär, eller jo. Den franska partylåten. Den är riktigt fetch.
Jag känner mig misslyckaaad.
Jag känner doften av chickenbits, tar mig tillbaka till skabbiga flygplatsen i Thailand.
mmmh... Chickenbits....

HEIDO, ALORS ON DANSE

HEJ KOM OCH HJÄLP MIG
Ingen kom.


Kommentarer
Postat av: kandan

skööön blogg:D

2010-05-06 @ 19:44:13
URL: http://candans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0