ASSÅ KÖWK

Helvete! Nej jag tänker inte skriva om snön, den är fan inte värd det. Eller jo jag ska skriva ett hatmail (haaaawtmail hahahahaha), hatar snö så sjukt mycket så jag skulle kunna dansa och sen glida på en nudel och skämma ut mig. HATHATHATHAT, KÖWK SKA GÖRA KAOZ MED GUDS LIV. Btw så klippte jag pannlugg i morse, spontanitet i dess högsta grad. Men lugna nu och ni inte gillar lugg som kittlas när man myser, kan faktiskt skjuta undan den. As you old readers knows. Dock så ser det inte ut som bilderna nedan. Aja fuck it ni är inte intresserade om hår. Fick åka på fotouppdrag med Alex idag, till GE Healtcare. Fick säga till tanten hur man posade, hon hade ju ingen aning! Fick beröm och massa, plus att bilden jag tog igår ska tydligen va med i unt. Så kolla efter några mössor och halsdukar från Marc'O Polo. Fick dock jobba aslänge idag, tjockt onice. På min "lunch" så drog jag och Lenny runt i hela ph**king stan och letade efter vitt presentpapper och lite annat, helt sjukt. Ska starta en affärsidé, "Vitt presentpapper-stationer i Uppsala City". Fick fan slita i 2 timmar. Tappade bort först ena vanten, gick runt hela stan och letade, sen när jag skulle gå tillbaka så tappade jag den andra också. Kom hem blöt och vantlös.
Hörs senare.
Ska ta bort denna bilden för jag ser så jävla lycklig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0