HABBA FOKES!

Sitter och dunkar Svart, vitt och allt däremellan. Favoriterna just nu, Lilla Lady och Gryningspyromanen. Dock är hela plattan helt asvärd! Kunde dock inte gå på skivsigneringen idag för ingen ville följa med..
Imorse började jag med att sjunga på "Karatefylla", "Jag vaknar någonstans, där ingen fanns till hands där jag inte kände någon jag kände ingen alls". Kvällen/natten/morgonen var awesome förutom några timmar på natten där.
Byz var bäst, BACK2CHARTER var bäst, allt var bäst. Hade astrevligt! Fick ettpar hängslen av bästa Felicia Sidecutfucker Laurila, världens bästa! :*
Ska rehabilitera mig nu, är sjukt sugen på bio ikväll..
Såg ut som en lebb, och ja jag lökar sådär mycket det är inte vatten så ni vet!
SAJDKATT<3
Andrea och Byz :D

Kommentarer
Postat av: feloisidecutfucker

du va värd mina hängschlen ba för du är söt

puss sidecutfucker :*

2010-11-04 @ 17:46:14
Postat av: willma

brrröööööösssttt <3<3<3<2

2010-11-07 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0