MONDAY MORNING

Måste bara varna er för fula osminkade bakzi-bilder. Hade riktigt trevligt igår, liksom kom ihåg fokes, det blir vad man gör det till. Jaja, vaknade upp hos min älskling imorse. Skulle va hos tandis kl 10, hela Upplands tandläkarkår var där och kollade i min käft, har aldrig sett så många tandisar på en och samma gång. Det enda dem gjorde var att bekräfta att jag var mongis i käften och att vi först ska dra ut en sista mjölkis (Ja, jag har mjölkisar kvar!!) och sen ska dem sätta in tandställning på halva tandraden. Shoft!
Hörs senare och jag är lycklig för biljetterna säljer som smör men har dock försvunnit 400kr från min biljettkassa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0