NOMATTERWHEREURUMIGHTSEEME

Hej kompisar! Kom nyss hem från APU:n. Fick inte göra så mycket idag, slå in paket och handla presentpapper hahah, ska göra kaoz med presentpappers liv. Imorn ska Alex&Martion ha en fotokväll för tjejer typ, på Stora Torget någonstans klockan 7, med MUA's från Make Up Store, retuschering och allt annat som hör till modellplåtningar . Mer info finns i gårdagens UNT. w/e så skulle jag få va med och jobba där imorn, sjukt kul. Måste säga att man nog inte kan få någon bättre praktik än där, lär mig hela tiden. Och på förmiddagen ska det komma massa modeller och shit, så skulle få va med då också. HELL YEAAH. Fick beröm för att jag var mogen för min ålder idag, och att jag hade utseendet för branschen. Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0