SOFI NEEDS A LADDER

STAMPING ON A NOODLE
Tja fokes! Deckade till rejält vid en film igår, vaknade runt 4 snåret av att jag hade skrivit med huvudet till nån på msn, ahaa typ tja! Äru utomjordling?! Hade dregglat ner min tröja också och när man är sjuk så luktar det inget vidare, nån som spydde där? Bra då blir ni smalare iaf! Kollade på Crank imorse, borde bli filmrecensent så mycket jag kollar på film. Det är atlantis i mitt rum också för dampet öppnar dörren hela tiden och skriker att jag ska bädda, gå och fixa mig, äta, kissa, bajsa osv. Fan vad jag är lycklig idag, trots att jag nyser i varje mening jag ska säga och snorar ned den jag kramar, ÅÅÅHÅÅÅ ÄLSKLING! Ska in till optikern snart och hämta mina brillz, tjarå! (Det ryktas om att nån sprider runt kebabbilder på mig på internet, 1000000 turkiska lyra till den som fångar geten! Juste glömde bort att alla har kebabbilden, tror jag ska göra dagens kebabbild!)
Hittade en kebabrumpa från Halloween, vad det gråa är kan jag tyvärr inte stå för, vet inte alls vad det är. (Kommer dock inte från mig)

Kommentarer
Postat av: andrea

äcklig :( <3

2010-11-07 @ 15:02:28
Postat av: Sean Banan

najs

2010-11-07 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0