EPIC TEETHS

HAHAHAHAHAH ÅÅÅÅH..
Ulli kom nyss med papper på mina tänder, ni vet tandläkarshit osv?
Det är KAOS I MIN MUN, tänder har bytt plats, tänder saknas, mjölkisar sitter kvar, har inga baktänder.
Min bonusmorsa jobbar alltså som tandläkare, ytterst trevligt. Och jag har börjat gått till hennes jobb för att fixa gaddarna, och hon skulle fixa Sveriges äldsta och skönaste tandläkare åt mig. Så han mailade henne, med bilder på mina tänder och bett osv. Det är fan-i-mig sjukt.
Och det här är några av åtgärderna dem skall använda sig av i mitt fall:
Dra ut tänderna bredvid framtänderna(?!!!!!!!!!!!!!)
Tandställning (så småningom)
Sätta in krona(en porslinstand)
Ev. operera käften på mig.
JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE! :(
Neeej men vadå, mina tänder är inte snea, spetsiga och missplacerade aaaalls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0