GH MEMORIES

Ååååh, låg inne i sovrummet medans Ulli och pappa kollade på Idol, och plötsligt hör jag "Heart shaped box", men inte med Nirvana, utan nån Jay. Och jävlar, det var fan bättre än originalet. CREDS!!!

Medans jag hörde han sjunga, så tänkte jag tillbaka på min tid som Guitar Hero-rockare. Jo det var vad jag var. Besatt också för det delen. Passade samtidigt på att göra en ny spotifylista, som jag kan lyssna på när jag är arg, med massa gamla godingar från svunna tider. Jag var nog ganska kontroversiell och arg på den tiden, eftersom jag endast lyssnade på hårdrock, punk, rock, metal osv. (Snook&Gyllene Tider också för den delen men det är standard)
Tog ut mina aggressioner på musik på den tiden, fan vad lätt det var. Ska nog börja igen. Finns inget bättre än när någon skriker en i örat så det går rätt upp i hjärnan och hela systemet pajar! Woouh.
Kan också notera att jag bara spelade på Medium, hehe.
No shit, här är listan
(ENDAST för hårdingar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0