REDHEAD

Hej chompizaR! Idag blev jag rödhårig, den första förändringen på mitt hår (förutom sidecuten) sedan jag gick i fyran!
Jag har i stort sett varit blond i hela mitt liv, och nu så gick det inte längre.
1. Mitt hår var för slitet
2. Det var gult och skiftade i grönt pga alla metaller i vattnet
3. Söndagar är tråkiga och det kan bli roligare med en salong och två frisörer i huset.
Så, jag blev rödhårig!
Och varför rödhårig tänker ni? Varför inte brunett?
Som ni ser så hatar jag att vara "en i mängden", och alla som varit blonda färgar håret brunt. Och jag ville egentligen inte färga bort mitt blonda men jag var tvungen. Och rött är en helsnygg färg, så det blev rött.
Har dock inte färgat löshåret än, men det kommer.
Bjussar på några webbcambilder, tyck gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0