SHAKE MY HIPS TO THE REVOLUTION

Hej kompisar! Vaknade till för ungefär 40 minuter sen, tänkte inte sova bort hela dagen. Känner mig mer död än levande idag.. Igår:
Började dagen men en 1(?)mils lång vandring, från Skarholmen till Studenternas IP. Powerwalkade i ungefär 3 timmar, sickness! Gick runt lite lodig på stan med lera upp till knäna, fick med mig två tishas hem. Sen vid 5 så stod jag och några till och tog emot Oscis vid stationen♥
Andrea tog tåget hem och va helt sjukt snabba och effektiva, hade typ 1 h och 20 min på oss att fixa oss. Duschade osv. Slängde oss på cykeln och bussen mot Pauline, tack för igår gumman!
Sen till Club Strobe..
Vi kom dit ungefär halv 10-10, då ställde vi oss med några vi kände i kön som kan ha vart det värsta jag varit med om, jag var kissinödig som faan, var helt seriös jag när jag sa att min kissblåsa skulle sprängas, w/e.
Stod längst in mot väggen och folk tröck på, mosades ett x-antal gånger mot tegelväggen. När vi efter ungefär en halvtimme kom fram till ingången, så står vakterna och skriker saker som "VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED NI ÄR JU FÖRFAN UNGDOMAR!" OCH "OM NI INTE SLUTAR TRYCKA NU SÅ KOMMER DET INTE IN FLERA", och jag upplevde att dem var väldigt aggressiva och våldsamma. Men visst förstår jag att det inte är så lätt för dem heller, men jaja.
Kommer in i garderoben och det är fullkomligt kaos där inne (Fanns ingen plats för några jackor eller nåt). Då hade halva kön kommit in. När jag var inne så får jag ett sms av min syster där det står: "Jag lackar, vi kom inte in fast vi stod vid dörren,du hade rätt hela tiden. 500 kom in och vi ska anmäla dom." För er som inte vet så hade jag ifrågasatt innan på deras Wall på facebook var för dem hade sålt fler biljetter än vad Göteborgs Nation tar in, då raderade dem inlägget och jag fick inte svar på frågan och dem lovade gång på gång att ALLA som hade biljetter skulle komma in (my ass).Under Strobe hade jag jävligt kul för jag är typ som en kameleont, det blir vad man gör det till och jag gjorde det bästa av situationen även fast många av mina vänner inte kom in.  Sen när allt var slut så skulle jag hämta min jacka, så lägger jag fram brickan och killen kollar på mig och ba: "Är det du som är Johanna Epic, vadfan har du smutskastat våran fest för?!" och sen nånting om BACK2CHARTER..
Vad jag förstod det som så hade jag inte smutskastat någon fest, hade mer sagt sanningen innan det ens hade hänt. Tog mig typ 10 min att bara få min jacka för han bråkade med mig så jag missade bussjäveln.
Jag hade jättekul, men somsagt det blir vad man gör det till och jag vet flera som tycker det sög. Och sen det att de skyller på att nån hade förfalskat biljetter, men vadfan, det var vad jag vet över 100 pers som inte heller kom in. Och de flesta hade äkta biljetter. Som sagt, bedrägeri och oorganiserad fest. Och sen det att snubben hoppade på mig och sa att jag smutskastat deras fest, jag hade bara sagt sanningen.
Och verkligen no offence mot de ungdomar som jobbade där, förutom snubben som började bråka plus att det tappades bort saker i garderoben och blev bråk hela tiden. Det är själva "Glow" som det är fel på, vuxna människor ska inte lura barn(ungdomar w/e), och borde ha mer vett i skallen att om det är över 500 pers som ska in på en nation, så kan man inte låtsas som att de ska få plats.
Jag hade kul, men tycker så jävla synd om de som fick stå ute och vänta, och sen inte komma in och även behandlas felaktigt utav vakter osv.
Nu är det bara att tagga om till BACK2CHARTER, känns som att det kommer bli lite lugnare(på ett bra sätt) denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0