EPITIC

Mitt huvud sprängs snart! Seriöst, har tryckt in så jävla mycket i mitt huvud ikväll, reflekterat, analyserat och funderat som en idiot. Känner mig helt svart i hjärnan. Vill bara chilla ned nu med kommer aldrig klara av det. Hatar när jag får tänk-hysteri, händer jämt på hösten/vintern, för på sommaren har man inte tid för att tänka, då lever man bara, inte sant? Plus att jag börjar få konstigt ont i ögat, och tror jag börjar skela när jag blir trött, och har den äckliga känslan i ögonen typ 24/7 nu för tiden. Har brainfreeze och vill skriva klart min Idrottuppgift om kondition men det går inte, får inte reda på om jag får kopiera fakta rakt av eller om jag måste skriva allt själv trots att vi inte fått reda på något om just kondition.. Hm ph**k it.
Ska tjilla ner med livet nu, kanske äta en banan. Tips från coachen.
Hörs nuttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0