6 SÄLJER

Hej kompisar! Somnade gott hemma hos Andrea igår. Vaknade runt 11 och åkte in till stan vid 12, mötte upp Elin och satte oss på Åhléns SOM VANLIG AS USUAL VARJE DAG. Kan inte minnas sist jag inte var där. Helt sick. Fast måste medge att latten är den godaste jag druckit även om jag låter som en fashionista vilket jag veerkligen inte är. "HEJ JAG IDAG DRACK JAG EN KOKOSLATTE UTAN FETT FÖR DET SÄTTER SIG PÅ MIN REDAN STORA DUBBELHAKA".
Men om jag säger att den är awesome så är den verkligen det. Trust me, och missa förihelvete inte kladdkakan. :>
Ikväll ska jag hem till dada, och äta ännu mer. Och min syster är i Mora hos Emil så jag får va själv :<
OCH PÅMINN MIG OM ATT JAG MÅSTE TILL GYMMET PÅ SÖNDAG OCH KALLE, NÄR VA THAI/KICKBOXNINGEN?
Bilder från idag:
har lärt A att bli en poser.
gangsters
"ankposen"

Kommentarer
Postat av: A N N I E

svar : aa jag har hört talas om den, att den är bra och det är många som gillar den ! jätte fin blogg du har !

2010-09-17 @ 16:56:46
URL: http://anniemoreau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0