BLÅ/RÖD?


Im blue dadiddidadada!
Ja vilket Sverige vill ni egentligen ha? Mona Sahlin verkar ju vara en riktig jävla tjuv.. För det första, vad fan hände med "mitt och ditt" ? Hon verkar verkligen inte kunna skilja på det, liksom vi lever på 2000talet inte nån jävla Robin Hood-fantasivärld där alla går och snor Toblerone hit och dit(okej jag vet att hon "råkade" betala den på "fel"konto men) och där alla ska ha lika mycket pengar oavsett jobb osv.
VÄRLDEN ÄR INTE MER RÄTTVIS ÄN VAD REINFELDT GÖR DEN FATTA DET!
Jag är väl den som minst ska yttra mig om detta för att jag lever i en vanlig arbetarfamilj och är varken luspank eller stenrik (formulerar mig bra), så jag kommer inte lida om rödgröna vinner valet men snälla lilla söta Mona, grow up och inse att du är inte Robin Hood och du kan inte ta från de rika och ge till de fattiga. BAKSLAG GUMMAN!
Och så snor hon andras googles -.- DE RÄCKER
Därför bakar vi en blåbärspaj och äter upp den, för Mona!
ps. Nämnde jag att på Thorén så såg det ut såhär:
Moderata samlingsp. 89st,  45,6%
Socialdemokraterna 30st 15,4%

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Sverigedemokraterna 20st 10%

EYEYEY!!!

2010-09-19 @ 00:08:53
Postat av: Anonym

sd <3<3<3<3<3

2010-09-19 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0