CHACHA

Kom nyss hem. Plugget va helt ok slapp idag, när ska jag bli skoltrött egentligen? Helt omöjligt att jag längtar till skolan 24/7. Kanske är miljöbytet? Allt är ju nytt och det är kul. Älska skolan♥
w/e hade matte i 2 h och efter det mötte jag och A upp Emmp och vi två drog vidare till Gränby C där jag skulle på synundersökning, har fått svar på idag(efter 5 år som halvblind) varför jag ser så dåligt och aldrig får rätt styrka på linserna. Jo för att jag har förstora pupiller. Den ni! Mina pupiller släpper in förmycket ljus och därför ser jag suddigt den mesta av tiden.. Men fick prova en ny lins-sort som skulle andas mer och var större än mina gamla. Ser helt ok bra nu. Ska tillbaka på återbesök nästa vecka och kolla glasögon också, ska fixa geekglasses som både Emmp och mamma dissade. fu.
Inte lätt när de är svårt!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0