FORTUNE

Fick ett mail från Håkan Hellströms hemsida (prenumererar på nyheter därifrån)

hej alla! 
förra torsdagen blev skivan klar. ska skriva några ord om den innan den släpps. men egentligen behövs inget sägas för jag tror den kan tala för sig själv, det var liksom tanken. musik ska göra det. ändå kan jag säga att jag inte tror någon blir besviken på mig. jag tror faktiskt att ni kommer gilla den lika mycket som jag gör.

hur som helst, innan dess så brukar man ju släppa en singel. det ska vi också göra, fast inte en utan två. det är något nytt dom kallar för dubbel A-sida. så här är det-efter way out west spelningen så blev pressen på river en vacker dröm lite för stor. den var ju tänkt till festivalen och i början när jag skrev på låten var den för några ögonblick tänkt att bara spelas där. som många kanske förstod så lämnade jag den tanken ganska fort. den växte för mig och blev omöjlig att inte ha med ´på riktigt´. kanske är det den låten jag kommer minnas starkast från den här tiden. den är ju min egen lilla jubileumslåt, eller vad man ska säga. så en vecka efter festivalen rev vi en vacker youtube dröm och spelade in den på riktigt. det är jag glad för och nu släpps den på singeln. den andra låten är den som från början var tänkt som ensam singel. den heter saknade te havs, hoppas ni tycker om den. jag har längtat mycket efter den här hösten. att skivan ska bli klar. att få spela igen. komma ut och träffa folk.

hoppas vi ses snart!

/Håkan Hellström

 

 

 

Hur glad blir man inte? Håkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0