FRÅGESTUND DEL1

Bara att fråga hela tiden, svarar nästa dag.


vilket är ditt bästa respektive sämsta minne?
Finns så många jävla minnen, men tänker inte säga vet inte för då är jag tråkig och jag är ingen tråkig person.
Bästa: Måste ha varit en av kvällarna när jag var i Turkiet men mina vänner Michaela&Linn, när vi satt och taggade inför kvällen med Linus&co och såg solen gå ned, klubbarna låg som ett pärlband vid hamnen och man hörde musik överallt och man kände lukten av turkiskmat. Då mådde man!

Det här är en abstrakt känsla, kan ungefär ta på hur jag känner när jag tänker tillbaks på det.
Sämsta: Att sluta nian(eller inte direkt sluta) och veta att nu började ett helt nytt okänt liv och att inget skulle nånsin bli detsamma igen, och att skiljas från klassen. Men det är ändå ingenting jag sörjer över nu för jag känner att jag trivs så bra med hur jag lever nu.

fina 9b ♥

Varför är du så jävla skön? Och .. vem sheavade (stavning) skallen? :)
Hehe tack du! :D Det vet jag inte riktigt men min mor tappade mig i golvet när jag var liten så jag tänker lite annorlunda. Min kära syster shaveade min skalle, hon går 2an på Frisörutbildningen så jag är hennes provdocka!


Varför är du så jävla snygg?
Vill du ha numret till min morsa eller?

Postat av: En fundersam pappa.
Har din far försökt antastat dig?
Skulle du vilja att din far gjorde det? 
Om han har gjort det, var det skönt?

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!
Nej min far har inte försökt antastat mig, nej jag skulle inte vilja att min far antastade mig.

hur ofta är du kåt? 
vem är den snyggaste killen du vet?
hur stor kuk ska man ha?
vilken stlrk på tampongen har du
?

Du som frågade mig det, du vet svaren på alla frågor..




FORTSÄTT FRÅGA DUDES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hur" töjde du örat? Tryckte du i töjningen lite i taget direkt eller stoppade du i dubbla örhängen/navelpercing etc innan för att göra det lättare? ska själv göra så undrar heh

2010-09-17 @ 17:41:22
Postat av: ida

Fin blogg :)



Vad gör du? :p

2010-09-17 @ 18:04:24
URL: http://tocrazy.blogg.se/
Postat av: mathilda

Tack kul att höra! Får se till att det bli mer bilder då :)

2010-09-17 @ 18:52:28
URL: http://mathildaaac.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som har både syster och mamma som kan saker om hår (ahhaahaaahha) har du nåt bra tips på hur man håller rakt hår RAKT hela dagen? Är det stor skillnad på olika plattänger? Finns det några fungerande produkter? Nånting..?

2010-09-17 @ 23:42:07
Postat av: Naima

God Morgon ! :D

Hur har din morgonen börjat ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-18 @ 07:08:17
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0