"DET ÄR EN LIVSSTIL"


Hej påre! Hur fan är livet mina underdjur?
WEWE. Drog till Emmae igår med djuret, Emeliekarl och Mich igår. Vi styrde doedskroek 2.2 och skuttade sedan till bussen mötte upp supersnabba Felli och pussades lite. Sen kom bussen och då bar det av. Strulade upp en hund som hette Amanda och kom från Tyresö. Gubben ville käka räkor och dricka vitt vin, ni vet min favoritsyssla? Anyhoooow, drog till Damp-Oskar där det var lite hingstar. Jag och Djuret trivdes som fisken i fyrisån. Efter det så gick allt väldans fort, rutinerad dödskrökare som man är så deckade jag med en halväten torr jävla fittmacka hängandes i mungipan. Sen reds det runt lite. Vaknade och drog på mig pälsen, löste lite korsord innan turrturrduvorna vaknade. Sen låg vi ute och fläskade i några timmar.
Glider på ett lyckorus. Påsklovet har ägt mig. När ska nån fet gubbe komma och daska mig med sin illaluktande fladderpung och säga att jag inte är bäst och sedan sätta sig på mig? Tills dess så fortsätter jag vara jätte rolig och särskriva. Ska snart hoppa in i duschen som jag inte varit i på flera år, luktar dagiskompost. Imorgon börjar skolan, fortsätter jakten. To be contuined. PZ bror.

Kommentarer
Postat av: Mikalagathe

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-11-21 @ 10:48:17
URL: http://mikalagathe.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0