DOPE



Vad för musik lyssnar du på?
Jag lyssnar på allt möjligt! Mest elektro, grunge, indie, hiphop och hård rock. Svenskt är också bra!
Här är min spotify-spellista


Bästa svenska artisten/rna FÖRUTOM Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray?
Hmm.. Även fast jag gillar Danne så skulle jag ändå inte säga att han är bäst, men bland eliten helt klart!
Det finns så sjukt många artister i Sverige som är/var grymt bra, några som jag gillar lite mer är Hellström såklart, Thåström, Plura, Cornelis Vreeswijk, Maskinen, Organismen, Orup m.m.


Om det vore val i Sverige idag och du skulle fått rösta, vilka skulle du rösta på då?
I teorin så skulle det vara nåt enkelt med starka åsikter, kanske piratpartiet maybe. Men eftersom det inte skulle göra någon skillnad så skulle jag rösta på Moderaterna, ett parti med helt okej åsikter and no more. Lite lagom sådär som inte vågar stå ut, som Sverige.

Vad vill du bli när du blir stor?
Nåt inom journalistik eller massmedia. Frilansare kanske. Men tror inte att man skulle kunna lyckas något vidare med det. Får se.

Vad är det med dig själv som du är minst/mest nöjd med?
Jag försöker se förbi det dåliga, men visst finns det saker. Har haft fett med komplex back in the days, typ som min längd, mina ÖVERDRIVET korta ben, har fett små tuttar, sjukt röda läppar, lätt att bygga muskler med mera med mera med mera. Kan dock inte göra nåt åt det so.. Bra? Har ganska stora ögon :)

Favoritlåt/Favoritfilm?
Favoritfilmen är helt klart Torkel i knipa eller Spread typ. Favoritlåten? Finns ju ett antal som ligger mig jävligt nära hjärtat men den som det pumpar mest för är nog.. You found me, surprise? Nat.

Vad kommer du satsa på för kläder i vår/sommar/höst/ vinter?
F-Ä-R-G-G-L-A-T-T-! Nej men typ samma som jag har haft nu, lite roliga,billiga dope saker. Inget jävla Hej-jag-vill-se-ut-som-hon-den-där-vad-hon-nu-hette, eller ja, ni fattar? Skippar helst detdär modeskiten som pågår ATM.

Vilka hår/sminkprodukter använder du?
Hår: Tvättar med morsans salongsschampoon, har i Orifluid-olja i mitt halva bebishår sen plattar jag så sällan jag kan, med plattångskräm.
Smink: solpuder, mascara och idomin♥ Ibland kajal, tüff.


Om du skulle vara gravid skulle du göra abort då eller behålla barnet? 
Hatar barn. Abort.

Vad tror du du har för betyg i dagsläget?
Jag ligger på VG-MVG på de flesta, dock så har jag bara satsat halva denna årskursen, tar ettag att jobba upp sig. 

Favoritbutik ?
Köper inte kläder så ofta, men H&M Herravdelning eller Junkyard.se

Hej.
1. Är du kär i mig?
2. Tycker du om marsipan?
3. ....
4. Om du var tvungen att byta utseende med någon. Who?

(Tänk på att Megan Fox är ful)
(Jag är kär i dig.

1. Hej, ja jag tror jag är kär i dig Gabriella Skog♥
2. Ja det gör jag, i måttliga mängder. Typ prinsesstårta/dammsugare style.
3. :D
4. Hmm.. Sanna Holmberg eller Miryam Säter. 
Jag gillar inte Megan, hon är P-L-A-S-T!

(I'm in love with you 2, fika snart?)

hur lång (kort) är du? hihi
Är 153 cm lång(kort) :D

hur många koppar kaffe dricker du om dagen?
En vanlig dag, 2-3 st. En på morgonen, en på dagen, en efter middagen. Flera pallar jag inte, kan inte sova om jag dricker mer.

super du varje helg? ehehe... (oförskämd fråga)
Nej kan jag inte påstå, varannan kanske.

vad var dina poäng när du gick ut 9an?
Nånting med 190, skamligt.

vad vill du bli när du blir stor (större)?
-

vilket djur tycker du själv att du är lik?
Jag vet inte, har fått en fakebilddagbok med bilder på mig som hette "cutelittlemonkeyface" så kanska apa? Andrea tycker en struts

vad tycker du om kebab?
Kebab är gott med Felli och Addeman.

svart eller vitt?
Aaahh... Svart? Vitt? Grått.

korv
En fråga? Japp, Korv.

H&M eller Gina Tricot?
H&M

Systemkamera eller Kompaktkamera?
System! Om man kan fota manuellt dvs. Om man ska fota med automatikinställningarna kan man lika gärna ha en kompakt. Att få en bra bild sitter mer i fotografen än i kameran.

Touchtelefon eller knapptelefon?
Har bådeoch. Men knapp, rockin' it old school.

Tomat eller Gurka?
Gurka med aromat♥

Mjölk eller Vatten?
Mjölk!
varför så söt? (:
Tack detsamma Siri!

om du var tvungen att välja någon kille som du känner att försöka ha ett förhållande med, vem skulle du valt?
Haha sjuk fråga, ville du att jag ska svara specifik person från Uppsala eller? Kan faktiskt inte välja någon. Men kan berätta lite om vad jag tror jag skulle behöva i ett förhållande om jag nu ens planerade att ha ett.
1. Ett rent jävla 100-procentigt ärligt förhållande. Jag skulle kräva att veta precis allt (och berätta allt), jag är en sådan person som kan ta mycket och bryr mig inte överdrivet mycket. Gillar inte att bråka om småsaker.
2. Personen skulle vara den jag valde att umgås med för att jag kan göra kompis-roliga saker tillsammans med den. Inte typ "Åh jag har alltid så kul med dig", så ligger man hemma och pillar sig i naveln. Typ ut och kicka ett fett nice ligg mitt i stadsparken (inte för att jag skulle göra det med en kompis men). Eller typ ut och knäpp några bärs och vråla. Lite killsaker. Jag är lite som en kille så skulle gilla att göra sånna saker.
3. Personen skulle vara exakt som mig. Skulle verkligen inte palla att ha en och samma människa som pojkvän(?) som inte är som mig. Klarar knappt av att va med en tjejkompis några dagar i streck, ytterst få som jag klarar det med.
Nu kanske ni fattar varför jag aldrig vill ha ett förhållande, och tror verkligen inte att det finns någon därute som har samma syn på ett förhållande som jag har. Och nu har jag verkligen inte tagit med allt. (Kan ju passa på att säga att jag inte skulle tycka att en otrohet är en sån big deal, okej snubben har tröttnat på dig kanske dags att bli lite mer intressant..?) HAHA, jag är ett hån mot dem som verkligen tror på kärleken, men ta inte åt er det är bara min (vrickade) syn på kärlek!

btw stog du i klacken på derbyt? VARFÖR heja på djurgården när aik finns?!.. hur köpte du öl där inne? soft love your blog men ja det vet du för jag kommenterar varje inlägg som en stalker, men vet att du älskar alla så det är ok osvosv.
Japp jag stod i klacken! Eller satt på en betongkant och vinglade. Råttpack... Jag vet inte riktigt, en gång fick jag den av en schysst dude bredvid mig. Sen köpte jag själv, de hade inte tid att kolla leg. Gillar dig! Puss

Min första fråga lyder: 
Hur känns det att se upp på mig? (längdskillnaden dvs)
Hmm.. Ser upp till dig annars också. Det är cool!

Min andra fråga lyder: 
Kan du hoppa på händerna? (ex: stå på händer och hoppa upp och ner) 
Hmm.. Börjar bli bitig nu så snart kan jag nog!

Min tredje fråga lyder:
Hur skulle din framtid se ut om du kunde bestämma den JUST Idag?
I ett stökigt collegerum i USA med en riktig collegekille, dricka riktig collegebärs och röka riktigt collegejoint. Typ. Kanske?

Min fjärde fråga lyder: 
Kan du sätta ett datum till nästa frågestund så jag hinner värma upp hjärncellerna? Tack på förhand.
12/12-12!

Min femte fråga lyder: 
Why are you so Epic? 
Föddes sån!

Min sjätte fråga lyder: 
Visst är bananer det bästa som finns! 
(Påstående)
Japp. Efter snorkråkor på väggen.

Min sjunde fråga lyder: 
What are going down in the summer? 
GoogleTranslate: Vad händer i sommar? 
You are cool! Ska tjilla på Peace and Love, sommarjobba i mer än 3 veckor. Åka till Gotland med några brudz, och en jävla massa spontan trips lite all over the country maybe. Hänga med min Oscar också. Och träffa Erik. och massa.

Min åttonde fråga lyder:
Vilka danser shejkar du? 
Tycker inte om att kalla mig själv dansare, känner mig inte som en, ännu. Men Street/Hiphop, har framtida planer för cheerdance!

Min nionde fråga: 
När blire skidåkning ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Whenever you like! Vi styr upp nåt på påsklovet

Min tionde fråga: 
Det absolut värsta du vet änsålänge om mig?
spitt it out !
Att du är så jävla cool, rådiggar din stil. Alltså det kanske inte är nåt negativt men jag är avundsjuk!!! Och att du kan åka bräda!

Min elfte fråga:
Ge mig det exakta klockslaget du kommer gå och lägga dig idag, vill kunna pricka in det och bli lika Epic som du!
23:06!

Jag förväntar mig seriösa svar! Tack på förhand! Ha en bra dag och ta hand om dig GullePlutt

Ps. Jag förväntar mig även en skön skiddag med dig och dina nya plankor Ds.
Du fick seriösa svar Isa! Japp det ska viiiii! Hör av dig pussis




Sådär ja! Kult att så många ville veta så mycket om lilla mig. N'Joy!

Kommentarer
Postat av: Malda

O-M-G O.o är du 153? That made my day alittle :') Jag är 155...Känner mig inte lika mobbad ^^ De borde göra en grupp för oss midgets på FB "Vi som tycker att de borde sänka hyllorna på Ica" Omöjligt att nå dit när man är nästan en midget. Diskriminering.

2011-04-07 @ 19:13:48
URL: http://emmiochmaldish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0