GLIDISH


Tja peeps! Wazzup? 
Har varit en skön helg, började med dödskrök i Flogsta med massa skönt folk. Blev tidigt deck som vanligt, orutinerad chey. Lördag låg vi mest i soffan och skrattade åt konstigt folk på TV, blev lite Eva Adam-tittande också. Runt 3-snåret drog jag mig till O'learys och kollade SM-finalen med massa mysiga. Njöt av livet bara. Sen blev det kvällsfika på Årummet sen drog jag och Jenny till fari. Ska hem till mormor snart och tvätta hennes bil och baka kakor. Fick mail från donken idag att de ville träffa mig igen, så på söndag ska jag dit och nu jävlar ska jobbhelvetet bli mitt! Hörs senare med massa bilder. PZ

Kommentarer
Postat av: En kille som redan jobbar

Haha lycka till att få det där jobbet med ditt utseende.. Du ser bra ut och så men dom tar bara in neutrala personer. tyvärr!

2011-04-17 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0