HAHAHAHAHAAH


HAHAHAHAH jag dör! Andrea hänkade med mig hem så började vi kolla hennes gamla bilddagbok. Det är det sjukaste, har aldrig varit med om så mycket gaymoments som då hahahaha! Fyfan.. Kolla bara denna lista hon gjorde om mig då hahahaha, jag dör på riktigt...

VAD KAN DU OM DIN KOMPIS

VAD HETER HON: Johanna embrio Andersson.
VAD HAR HON FÖR FAVORIT FÄRG: ROSA, <3<3<3 haha nej venne
VAD HAR HON FÖR ÖGON FÄRG: helt ljusblå fina!
KLÄDSTIL: strett chill ibland mode :D hhah
HAR HON FÄRGAT HÅRET NGN GÅNG: jaaaa!
HAR HON KLIPPT SIG NGN GÅNG: hahaha klart som fan att hon ahr
HAR HON PIERCAT SIG: A :D
DRICKER HON: fråga henne ? :O:O:O
RÖKER HON: fråga hennnne ? :O:O:O
HUR LÄNGE HAR NI KÄNT VARANDRA? 2/3 år :)
VAD HAR HON FÖR MOBIL: en fett snigg!
VAD VILL HON BLI NÄR HON BLIR STOR: media grej
VAD HAR HON FÖR FÄRG I SITT RUM: En fin flicka grönt&brunt i think typ, men jag kanske minns fel <33333
HAR HON NÅGON/NÅGRA SYSKON: en bror
VAD ÄR HENNES FAVORITMAT: typ bk :D:D skoja, men allt. typ KORV
VILKEN MAT HATAR HON: mig , nej venne
VAD TROR DU HON SKULLE GÖRA IFALL HON FICK 1 MILJON: chilla gal1
HAR HON BRÅKAT MED NÅGON NÅGONGÅNG: nej verkligen inte, haha vda tror du
VAD BRUKAR HON GÖRA PÅ HELGERNA: partyy
VAD HAR HON FÖR MUSIK SMAK: gangstah
HUR BLEV NI VÄNNER: f proffen
HUR GAMMLA VAR NI DÅ: 12/13 ?
VILKEN KLASS GICK NI I:6an
HUR UPPTÄCKTE DU HENNE: fb proffen
VAD PÅMINNER HON DIG OM: flodh'st
VAD VAR DET FÖRSTA HON SA TILL DIG: typ hej skoja, men jag venne :)
VAD BRUKAR NI SKICKA SMS OM: hej
ÄR HON BEROENDE AV NÅGOT/NÅGON: hahaa mm
VAD KALLAR DU HENNE: Johanna
VAD KALLAR HON DIG: Andrea
VARFÖR KALLAR DU HENNE DET: hon heter de
VARFÖR KALLAR HON DIG DET:för de är mitt namn
IDROTTAR HON: ja
VAD HAR NI GEMENSAMT:alllt!
HAR HON BDB: a
HÅRFÄRG: blondinnn
VAD HAR HON FÖR SYSSELSÄTTNING: galenskap
NÄR FYLLER HON ÅR:
4/9
HAR DET HÄNT NGN GÅNG ATT NI GILLAR SAMMA KILLE:haha gilla, men typ ?
GILLAR DU HENNE: mer än allt annat !
DINA SISTA ORD TILL HENNE: puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0