DET ÄR NU NI SKA KÄNNA ER TRÄFFADE


Zupppp? Har precis fått lines i min lilla pyttefjompiga sidecut, var på håret(höhö) att det funkade. De kommer säkert ha gått ur till imorgon men w/e. Och eftersom jag fyller år på Söndag ville jag bara meddela mina grabbar(tjejer) att det blir grabbmiddag för att fira mig på Lördag (Förlåt Sofi och Frida men det blev bäst så för familjen var borta då men försök att komma så fort ni kan!) och jag blir jätteledsen om någon inte ser sig själv som "flickorna" och är töntig och tror att den inte får komma. Gör mig en tjänst och kom bara. Undrar ni något är det bara att höra av sig: 0738917912. Och ni kan gärna sprida runt i tjejgänget så alla får veta. Love u guys!♥


Kommentarer
Postat av: frida

BEBII! såg inte förens nu arg :( jag kan komma efter jobbet om ni fortfarande e kvar hos dig då & om möjligheten finns. du e bäst puss

2011-09-03 @ 14:49:06
URL: http://headliines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0