GÖR DIN GREJ


Hej babe! Jag ville skriva att du inte ska åka, men det skulle vara taskigt mot dig för att det du kommer få uppleva kommer inte kunna mätas med det här hemma. Visst, du skulle ha ett år till av hur-många-som-helst här hemma med oss och allt skulle vara som vanligt. Det här året (knappt!!) som väntar dig är en engångsförteelse men vet du Emmisen, det är inte vi! Vi kommer vara här och vänta på dig och hoppas att du har det awesome i Spanien! Känner jag dig rätt så kommer du inte ha något problem med att komma till ett främmande ställe, du kommer bara rocka hela grejen. Att sakna någon låter så negativt, så jag säger istället att jag längtar efter dig, eftersom att längta är något positivt. Det här kommer vara det bästa du någonsin gjort Slaffsis. Ha det bäst och ta hand om tån så åker jag kundvagn och raggar gips här hemma och längtar efter dig tills du kommer hem! (Att gå din egna väg har du gjort ända sedan jag lärde känna dig, och du är så jävla bra på det♥)

Kommentarer
Postat av: emmaaa

ÅÅÅÅHHHH!!!! det ska jag, och du ska göra det här hemma. älskar dig johanna, alltid vi. lite speciella.

2011-08-29 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0