AMISTAD-LARRE


Under de kommande två veckorna så har jag turen att peppas av en PT. Hon är väldigt anonym men hon kallas Larre av mig och Kalle. Den enda kvinnan jag känner som har lika högt IQ och lika stor muskelmassa som mig. Vi är lika dåliga på allt som har med kärlek att göra. Finner nästan inga ord till hur bra hon är, har även tagit mig friheten och kallat henne bäst. Kanske för att hon hittade "Amistad" och är lika beroende av You found me som jag är, fast det är självklart några fisar i världsrymden jämfört med vad hon har gjort för mig. En läskigt bra tjej helt enkelt. 

Lost and insecure
You found me, you found me
Blood was on the floor
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me
Always right on time
And so I wait for you

Kommentarer
Postat av: LARRE / felicia laurila dådåva

Nusse

Du kan va bra, och du är ingen fis i min världsrymd.

Answer this

everytime i turn around

something else

is on it's way to break it down

far from home

i feel so on my very own

two feet alone

on the corner of first and Amistad

2011-02-09 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0