BRUNI

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills vi åker! Sist jag var på Gran Canaria var väl runt milleniumskiftet, ska bli riktigt kul att komma dit igen. Känns fortfarande för bra för att vara sant. I helgen ska jag ta fram alla sommarkläder och skor och börja packa lite, blir som en slags terapi mot vintermörkret. Det bästa med att resa är ju ändå att flyga, vårat flyg går vid 9 på morgonen så det blev exakt som jag hoppats så, uppstigning runt 6 tiden och glida vidare mot Arlanda. Hallelujah.

Kommentarer
Postat av: L

ÅH ASSÅ RYSTE NÄR JAG LÄSTE DÖÖÖR

2011-02-10 @ 13:08:20
Postat av: Runegabrielle

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-07-12 @ 15:51:09
URL: http://runegabrielle.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0