COOLIO


För snart ett år sedan är denna bilden tagen. Då skulle jag nog aldrig kunna drömma om att mitt liv skulle vara så bra som det är nu. Jag kanske var sötare än vad jag är nu, men det skulle isånnafall vara det enda. Dum, blond (inte för att hårfärgen spelar någon roll för mig i detta sammanhanget), oerfaren, bortskämd, levde i en bubbla, ja det finns många ord som beskrev min livsituation då. När jag klickade mig in på Progress för några minuter sedan och upptäckte att jag hade fått MVG på en muntlig redovisning i engelska så slog det mig, jag har börjat bygga upp något som kallas ett liv. Äntligen har någonting träffat mitt huvud riktigt hårt och rört om jävligt mycket, jag har varit definitionen av kaos i ungefär hela mitt liv, men nu har jag börjat se livet ur en annan synvinkel och börjat ta vara på tiden. Det kommer nog hända alla någon gång, och jag är jävligt glad att det hände mig, i tid.

Kommentarer
Postat av: elin

är du också glad över att du sket i dina vänner?

2011-02-09 @ 22:40:03
URL: http://elinemelia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0