DEFFMODE

Godmorgon bröder och systrar! Medan mor min ligger sömnlös och räknar personer till Jennys 18årsfest på nätterna så ligger jag och tänker ut det perfekta träningsprogrammet. Tanken är att jag ska köra någon typ av deffning och kolla om det går att få fram muskler på bara 2 veckor med halvhård träning, kult va? Har ju lätt för mig att bygga muskler och när jag var 10 så ville min mamma att jag skulle satsa på en karriär i bodybuilding eftersom jag hade mer muskler än skinn ben och fett tillsammans. Då. Nu har jag lite gott och blandat hehe ;) Jag vågar inte svära på att jag ska följa ett strikt träningschema, men käket ska jag köra stenhårt med. Ska nog börja äta barnmat. Verkar ju funka primero, vadå, benpipor är väl snyggt? pz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0