GANSKA GAY



Att sätta på mascara har blivit lite som en hobby för mig. Har suttit i nästan en timme och bara målat och byggt upp mina fransar en gång. Ögonen är liksom det som först fångar ens intresse, ivarefall för mig. Nu när pengarna krisar så använder jag mig av gamla ligg. Jag börjar med att ta på massa lager med den första mascaran, dock så ska det aldrig bli så mycket så det klumpar sig, låter det torka emellanåt och målar på mer. Boostar upp genom att dra borsten i sidled några gånger och målar sedan vertikalt. Sen låter jag det torka lite, sen tar jag min älskade rosa mascara som tyvärr har tagit slut. Använder typ bara borsten (den är bäst!). Sen när allt torkat så tar jag den sista, som ger ett taggigt och kaxigt intryck. Tillsätter svärta. Herregud. Fyfan vad gay. Aja, ENJOY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0