IIIH

Godkväll! Sitter nyduschad och kollar på tv. Blev ingen dans ikväll, skönt med lite vila though. Är på goshumör(!), skulle vara hur gosigt som helst med en liten vit puderpuff att mysa med.. Men det närmsta jag kan komma en vit puderpuff är Suz, och hon är tyvärr bosatt hos papi och det är inte jag atm. Ska lägga mig inom en pisskvart. Idag när jag skulle leka hemmafru och handla med mor min så bar jag kassarna från bilen, kommer in i köket och CRACK så går min jävla nagel av. Fyfasen säger jag bara. I samma veva då jag var känslomässigt instabil så ringer mobilen, ett jävla 08-nummer, får hjärtklappning som orsakar en ringa smärta vid hjärttrakterna. Jag svarar "HaAAallÅÅåå" med inslag av målbrottsröst.
- "Hej jag ringer från EF Highschool blablabla.."

OHNO! tänkte jag och fick ännu mer hjärtklappning, assååå shiiiiit. Tack kärringjävel för att du påminner mig om min abstrakta dröm om High School i USA. Fortsatte att konversera vardagligt med tanten som bara ville väl men ringde på fel tidpunkt och vid fel tillfälle. Har torra händer och kinder, måste gå och smörja in mig. Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0