INDEPENDENT HPCHC


Haha, sitter och oroar mig över hjärthinneinflammation. Jaha vadfan är det nu då? Vet jag knappt själv, bara nåt om att hjärtats rytm ökar en aning och att det känns obehagligt. Så känns det nu. Då tror jag att jag har hjärthinneinflammation. Är det nåt som jag tror är fel med mig så knappar jag in på google, får upp sida om symptom för någon allvarlig sjukdom, och hittar att jag har typ 2 symptom av den sjukdomen, då drar jag (mitt huvud?) slutsatsen att jag har den allvarliga sjukdomen. Låg och hulkade som en bebis i fem timmar en gång när jag trodde jag  fått cancer men vågade inte säga det till någon, då hade jag faktiskt 4 symptom istället för 2, nära va? Fick ett ganska annorlunda perspektiv på livet efter den natten, hehe. Och när jag nu googlar mina symptom på att jag tror att jag har alla sjukdomar i världen så drar jag slutsatsen: HELLO I'M A HYPOCHONDRIAC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0