ABOUT SLEEPING

Yo dudes. Jag har alltid haft lätt för att somna, enda sedan jag var nyfödd. Mamma bara gick och väntade på att jag och min syster skulle bli de där kolikbarnen i en nybliven tvåbarnsmorsas mardrömmar, men, det blev vi aldrig. Dock så börjar jag bli misstänksam på ett eventuellt bakslag som kommit några år senare. Eller ja, många år senare. För cirka två veckor sedan så började jag ligga vaken och fokusera på ljud, de flesta av ljuden kom från alla elektronikapparater i huset. Det tjöt så inåt helvete mycket att jag blev tokig och funderade på den brutala sista utvägen att nocka mig själv så jag tuppade av. Och sådär har det fortsatt, tills idag då jag bad min kära moder om en sömntablett vilket jag tydligen kunde fetglömma. Tack morsan, ännu en sömnlös natt.

Edit: Ser att det inte går att kommentera, åtgärd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0