GLORIOUS

Hej, tja, hallå, zup? Sitter och lyssnar på låtar från the 90's. Herrejävlar asså. Kommer så väl ihåg när jag satt framför ZTV (ja ni vet "zätateve") som fanns istället för MTV när vi var små. Aa iaf så dök denna låt plötsligt upp och där satt jag, som paralyserad. HERREGUD! Vad inåthelvetesjävla snygg han var! Ashton Kutcher har en äldre brorsa säger jag bara. Jag tror det var första gången jag kände någon sorts kärlek till en människa i hela mitt liv. Kommer ihåg att jag började gråta när den var slut. Youtube eller nåt fanns ju inte när jag var yngre så, där satt jag, dag ut och dag in, och väntade på GLORIOUS OCH ANDREAS JOHNSON. Här har ni musikvideon eftersom YT har inaktiverat inbäddning. My god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0