HOMECOMING

Zup? Idag kommer mamma hem, välkomnar henne med öppna armar. Har fått prova på hur det är att vara "vuxen" i en vecka nu, eller ja, jag har dock haft det jävligt soft med en syster som är ungefär lika pedant som mor min. I förrgår kom pappa och Ulli hem från Thailand och det innebar lite smått och gott, tror även mami skulle dyka upp med nåt fint. Det bästa med deras hemkomst är förstås att få riktig mat och att ALFAPETET KOMMER HEM!! Jävligt diss på att det följde med till Egypten, hade underhållt mig och mina vänner många tidiga mornar föregående vecka. Och ännu en förjävlig sak är att kamerahållaren till mitt stativ har gått och gömt sig, antagligen blivit skrämt. PH**KME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0