KIRBUR

Hej peeps! Ligger utslagen i sängen, känner att man lever liksom. Har varit hos tandis och misshandlat mitt tandkött och spänt tandställningen (blir soppa i 3 veckor nu..).  Kollade igenom några bilder nyss och såg ett tydligt mönster jag gör med handen. Är nog lite våldsam ändå, i mitt undermedvetna, lite sådär halvt beredd på om någon skulle komma och puckla på mig. Eller så var jag bara en boxare i mitt förra liv, typ "släpp aldrig garden".
Mitt hår på bakhuvudet är som ett fågelbo, skulle inte förvåna mig om en liten skata tittade fram där, jag har samma smink som jag har haft sedan i fredags, min säng har fortfarande inga sängkläder och jag köpte en fryst pizza till middag. Kaaaaanske dags för mamma att komma hem nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0