WAN'T A PAIRING

//1. Fråga inte, tänkte bara att om jag NÅGON gång överväger tanken självmord, ska det vara så ska det vara. Mitt i pallet!

2. Traskade omkring i en välbekant affär och hörde något locka på mig, eller, den skrek rättare sagt på mig, tvärs över affären. Fy så ohyffsat tänkte jag och gick dit, och där hängde det coolaste och nördigaste jag sett i hela mitt liv. Typ som jag då (tror jag att jag har en liknande känsla från ett liknande plagg från dagis som jag försökt pressa mig i ett x-antal gånger). Det var kärlek vid första ögonkastet . Dock en oåtkomlig sådan. WHATTHEPH**CK tänkte jag när mitt livs kärlek hade planerat sig in så dåligt, 9 dagar innan löning. För i helvete jävla älskling, lek inte så svårfångad.

3. Insåg precis hur onormal jag är, då är det dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0