EN RIKTIGT GIFTIG BIG-BANGER SOM KOMMER MED STIL

Råkade tanka en riktigt jävla USEL film, brukar ge alla filmer en chans och kolla klart men denna går inte. En dålig kopia av Never Back Down med fula killar i istället för snygga. Försöker även ladda några filmer till den 8(?) timmar långa bilresan som väntar imorgon, bla. Torkel i Knipa som jag sett för många gånger men som fortfarande är en klar 10-poängare, dock så seedar ingen och det ser mörkt ut inför mitt filmtittande imorgon. Måste egentligen tvätta håret (och mig..) men vet inte om jag orkar. Kanske blir en dygning för min del. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en riktigt giftig hit big banger som kommer med stil*

2011-07-15 @ 01:48:43
Postat av: ePic

OK.

2011-07-15 @ 02:15:18
URL: http://johannaepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0