FLAURIE/GOTLAND/ORUP

Hej sorkar och tösabitar! Sitter på min fina ö och lyssnar på Ansiktet. Familjen (Mammas) är ute och shoppar någonstans, eftersom jag sitter på en resa till Turkey så sparar jag pengarna. Igår var jag, Linn och Jenny ute på roadtrip till Visby. Satt vid Kallis och mös till tolv-snåret, skulle åka och hämta pappa och Ulli som varit på middag, så ser jag Dessie och Alma sitta vid en korvkiosk helt ensamma hahah, komma in på Burmeister, Hamnplan 5 och Gutekällarn? In my dirty panties. Innan jag åkte hit så var jag på ett faktiskt helt fantastiskt chillkrök hos Oscar, kunde dock inte övernatta som de flesta andra då jag skulle hem och packa för att sedan gå upp vid 4-snåret och åka hit. På kvällen när vi gjorde entré på ön så åkte vi till Fårö och kollade på Orup, och jävlar vad det var dope! Säger nog så om allt men jag tror jag fått tur vad gällande musik denna sommar. Ska givetvis se han på Grönan lite senare i sommar också. På Lördag kommer min babyDea hit och då blir det loca fiesta kan jag lova er! Vi ska tälta vid stranden ungefär och vi har alla ingredienser för en lyckad weekend (Inkl. Jessica), sen åker jag nog hem lite tidigare och styr ihop ett Back2School-kalas för mina fina hangarounds *hjärta*
Vi hörs med f1 många fler bilder när jag kommer hem och kanske ett eller annat inlägg från ön. Pappas megabytes håller på att förbrukas när jag laddar upp mina proffsbilder... PZ

Kommentarer
Postat av: Amanda

VART HAR DU KÖPT KEPSEN PÅ FÖRSTA BILDEN!??

tacksam för svar :)

2011-07-21 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0